مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-30اقتصادي

شیب نزولی طلای جهانی تندتر شد


قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ارزش دلار، نزدیک به پایین ترین قیمت یک ماه گذشته که روز پنج شنبه به آن سقوط کرده بود، ایستاد.

- قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ارزش دلار، نزدیک به پایین ترین قیمت یک ماه گذشته که روز پنج شنبه به آن سقوط کرده بود، ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ثابت بود و در 1867 دلار و 30 سنت ایستاد و در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی در بیش از یک ماه گذشته قرار گرفت.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با 0.

1 درصد کاهش، به 1866 دلار و 20 سنت رسید.

بهای معاملات طلا از ابتدای ماه میلادی جاری تاکنون بیش از یک درصد سقوط کرده است.

شاخص دلار در معاملات روز جمعه ثابت بود و نزدیک به بالاترین حد یک ماه اخیر که روز پنج شنبه به آن صعود کرده بود، قرار گرفت و در مسیر ثبت بهترین رشد هفتگی از اواخر ماه سپتامبر تاکنون گام برداشت.

مشاور اقتصادی دونالد ترامپ، روز پنج شنبه اظهار کرد که هر گونه توافق در خصوص بسته کمک مالی کرونایی به اندکی زمان نیاز دارد.

اقتصاد آمریکا در سه ماهه سوم که دولت بیش از سه میلیارد دلار کمک مالی تزریق کرد تا رشد مصرفی را تشویق کند، با روند تاریخی رشد کرد اما پیامدهای شیوع پاندمی کووید 19 بر اقتصاد احتمالا به مدت طولانی پایدار می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب نزولی طلای جهانی تندتر شد

شیب نزولی طلای جهانی تندتر شد