مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-30سياسي

اهانت به پیامبر(ص) نشانه اوج تزلزل غرب در مهار اسلام گرایی


ائمه جمعه اهل سنت استان های خراسان اقدام اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر(ص) را نشانه اوج تزلزل غرب در مهار موج اسلام گرایی در دنیای به ظاهر متمدن و مدرن اعلام کردند.

- مشهد ـ ائمه جمعه اهل سنت استان های خراسان اقدام اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر(ص) را نشانه اوج تزلزل غرب در مهار موج اسلام گرایی در دنیای به ظاهر متمدن و مدرن اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از ائمه جمعه اهل سنت استان های خراسان بیانیه ای را در اقدام توهین آمیز به پیامبر اعظم(ص) صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم قال الله تبارک و تعالی: هُوَ الَّذی أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدیٰ وَدینِ الحَقِّ لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّهِ(توبه.

33) اقدام بی شرمانه، ننگین و غیر قابل بخشش نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت(ص) و کلام الله مجید و حمایت رییس جمهور فاسد و نابخرد فرانسه از آن که به بهانه دفاع از آزادی بیان و عقیده، آن را تایید کرده، نشانه اوج تزلزل غرب در مهار موج اسلام گرایی در دنیای به ظاهر متمدن و مدرن آنهاست و لذا با تمسک به آیات نورانی قرآن کریم بر این باوریم که این گونه اهانت ها نه تنها مانع رشد و ترقی اسلام و پیام نورانی آن نمی شود، بلکه دیدگاه جهان را بینا کرده و حقایق نورانی اسلام و آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به پیامبر(ص) نشانه اوج تزلزل غرب در مهار اسلام گرایی

اهانت به پیامبر(ص) نشانه اوج تزلزل غرب در مهار اسلام گرایی