مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-30فرهنگي

پرونده گردشگری ورزشی در گیلگمش باز شد


یازدهمین شماره از مجله فارسی میراث و گردشگری گیلگمش، پاییز 1399 با پرونده ویژه «گردشگری ورزشی» و با نگاهی ویژه به این موضوع زیر سایه ویروس تاجدار کرونا در 200 صفحه منتشر شد.

- یازدهمین شماره از مجله فارسی میراث و گردشگری گیلگمش، پاییز 1399 با پرونده ویژه گردشگری ورزشی و با نگاهی ویژه به این موضوع زیر سایه ویروس تاجدار کرونا در 200 صفحه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این شماره از فصلنامه فارسی گیلگمش نیز در هفت بخش چهارراه، ره گو، ره یافت، راه نامه، ره آورد، هم راه و رو به راه، چراغ راهی برای سفر از کوره راه تا شاهراه میراث و گردشگری ایران در دستان علاقه مندان خواهد بود.

در چهارراه، خواننده شرح برخی از فعالیت های اخیر این مجموعه خواهید بود و با برخی یافته ها و رویدادهای جدید حوزهٔ میراث و گردشگری آشنا خواهید شد.

در ره گو از تاریخ بازی های المپیک و اسطوره های یونان باستان در این خصوص و برخی آثار و نسخ تاریخی ایران زمین روایت شده است.

در این بخش در راه ابریشم هم سفر می شویم.

بخشی از ره یافتِ مخاطب از بخش سوم این مجله، زبان مزه در ادبیات پارسی و خوراک چندش آور است.

روابط فرهنگی ایران و فرانسه، سفرنامه زوج فرانسوی که با پای پیاده و با الهام از کتاب نامه های ایرانی به ایران آمدند و همچنین شرح گفتگو با بانویی فرانسوی برای تولید تن پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده گردشگری ورزشی در گیلگمش باز شد

پرونده گردشگری ورزشی در گیلگمش باز شد