مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-30اقتصادي

موفقیت یک شرکت دانش بنیان در صادرات عصاره زعفران ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر ساعدی مدیر این شرکت از صادرات جدید عصاره زعفران به کشورهای آلمان، سوییس، فرانسه و کانادا خبر داد و افزود: - یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه گیاهان دارویی، موفق شد عصاره زعفران فرآوری شده را در راستای جلوگیری از خام فروشی این محصول به برخی کشورها صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر ساعدی مدیر این شرکت از صادرات جدید عصاره زعفران به کشورهای آلمان، سوییس، فرانسه و کانادا خبر داد و افزود: خوشبختانه طی سلسله ارتباطاتی که با طرف تجاری خود در نیوزیلند داشتیم، سرانجام عصاره زعفران تولید شده مورد تایید قرار گرفته و به این کشور نیز ارسال شد.

وی می گوید: عصاره صادر شده به کشور نیوزیلند در صنعت نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد و در قالب آب طعم دار زعفرانی تولید و عرضه می شود.

این فعال دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی در خصوص مشخصات عصاره زعفران این شرکت اعلام کرد: عصاره زعفران تولید شده در شرکت دانش بنیان دارویی حاصل چندین سال تلاش همکاران این شرکت بوده و استاندارد شده بر اساس سافرانال است و در کیفیت های مختلفی جهت استفاده در محصولات دارویی، بهداشتی و غذایی کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت یک شرکت دانش بنیان در صادرات عصاره زعفران ایرانی

موفقیت یک شرکت دانش بنیان در صادرات عصاره زعفران ایرانی