مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-30بين الملل

فرار عناصر ائتلاف سعودی از یک پایگاه مهم در مأرب


عناصر ائتلاف سعودی در پایگاه «ماس» در نزدیکی مأرب، همزمان با پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مرکزی یمن، بدون اطلاع فرماندهان خود از این پایگاه فرار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق سندی که امروز (چهارشنبه) در وبسایت های یمنی منتشر شده، عناصر ائتلاف سعودی در منطقه هفتم نظامی در استان مأرب ابتدای هفته جاری به یکباره پایگاه ماس در شمال غرب استان مأرب را تخلیه کرده اند.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی ، در نامه ای که فرماندهی منطقه هفتم نظامی (وابسته به دولت منصور هادی) روز یکشنبه (چهار مهر) به فرماندهی مشترک ائتلاف سعودی ارسال کرده، آمده است که عناصر ائتلاف بدون اطلاع قبلی پایگاه ماس را تخلیه کرده اند.

طبق این نامه، فرماندهی منطقه هفتم نظامی و فرماندهی کل ائتلاف سعودی پیش از این توافق کرده بودند که در صورت پیشروی ارتش و انصارالله یمن، طبق هماهنگی قبلی از مواضع خود عقب نشینی کنند، اما عقب نشینی اخیر بدون هماهنگی صورت گرفته است.

فرماندهی منطقه هفتم نظامی همچنین در این نامه به ائتلاف سعودی اعلام کرد که به علت حفظ روحیه نیروهایش، به زودی از پایگاه ماس و مواضع خود در منطقه الجفره عقب نشینی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار عناصر ائتلاف سعودی از یک پایگاه مهم در مأرب

فرار عناصر ائتلاف سعودی از یک پایگاه مهم در مأرب