مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-30بين الملل

تکرار تهدیدهای آمریکا در خصوص معامله تسلیحاتی با ایران


نماینده آمریکا در امور ایران و ونزوئلا مدعی شد که دولت ترامپ طرف های معامله تسلیحاتی با ایران را مجازات می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده آمریکا در امور ایران و ونزوئلا با تکرار برخی مواضع بی اساس و مغایر با رویکرد جامعه جهانی، مدعی شد که آمریکا ساز و کار بازگشت تحریم ها علیه ایران را فعال کرده که این به منزله بازگشت دائمی تحریم های تسلیحاتی است.

الیوت آبرامز نماینده آمریکا در امور ایران و ونزوئلا با تکرار برخی مواضع بی اساس و مغایر با رویکرد جامعه جهانی، مدعی شد که آمریکا ساز و کار بازگشت تحریم ها علیه ایران را فعال کرده که این به منزله بازگشت دائمی تحریم های تسلیحاتی است.

وی افزود که آمریکا از تمامی ابزارها و امکانات در دسترس خود برای مجازات هر شخص یا نهادی که اقدام به تامین، فروش، تامین مالی و انتقال تسلیحات متعارف از مبدأ و به مقصد ایران کند، استفاده خواهد کرد.

آبرامز ادامه داد که ایران تصمیم خود برای معاملات تسیلحاتی را اعلام کرده است و با توجه به روابط این کشور با ونزوئلا، کاراکاس یکی از اهداف بالقوه این معامله خواهد بود.

وی با تکرار برخی ادعاهای بی اساس، گفت: می خواهم یک موضوع را کاملا روشن کنم: انتقال موشک های دوربرد از ایران به ونزوئلا برای ما غیرقابل قبول است و آن را تحمل نخواهیم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار تهدیدهای آمریکا در خصوص معامله تسلیحاتی با ایران

تکرار تهدیدهای آمریکا در خصوص معامله تسلیحاتی با ایران