مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-30اقتصادي

استان سمنان 1100 تعاونی دارد/ سهم 12 درصدی تعاونی ها از اشتغال


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان اینکه این استان در زمینه تعاونی ها و تولیدات این حوزه دارای ظرفیت های بسیاری است، گفت: - یک هزار و 100 تعاونی در این استان وجود دارد.

اسماعیل غنیان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه یک هزار و 100 تعاونی در سطح استان سمنان وجود دارد، بیان کرد: تعاونی ها یکی از بهترین راه های مشارکت های مردمی در اقتصاد، تولید و به خصوص اشتغال است که در این استان ظرفیت های خوبی در زمینه تعاونی وجود دارد.

وی با بیان اینکه 14 گرایش برای تعاونی ها در سطح استان سمنان وجود دارد، بیان کرد: دامداری، قالیبافی، حمل و نقل و مصرف، خدمات و… در زمره بخش های فعالیت تعاونی ها در سطح استان سمنان محسوب می شوند.

سهم 12 درصدی از اشتغال مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان همچنین با بیان اینکه نزدیک به 12 درصد اشتغال کل استان به بخش تعاون اختصاص دارد، بیان کرد: تعاونی ها به دلیل ساختار مردمی که دارند می توانند در رشد اشتغال زایی و تولید بسیار مؤثر باشند هم چنین تعاونی ها راهی برای توسعه مناطق بومی و به خصوص روستایی محسوب می شود.

غنیان کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش را مهمترین مشکلات تعاونی ها دانست و ابراز کرد: شرایط اقتصادی کنونی و به خصوص کرونا متأسفانه بر روی مقوله تعاونی ها و بخش تولید نیز اثرگذار بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 1100 تعاونی دارد/ سهم 12 درصدی تعاونی ها از اشتغال

استان سمنان 1100 تعاونی دارد/ سهم 12 درصدی تعاونی ها از اشتغال