مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-30بين الملل

دادگاه آمریکایی به اتهام ترور برای بن سلمان احضاریه ارسال کرد


یک دادگاه آمریکایی برای ولی عهد سعودی که متهم به تلاش برای ترور یکی از مشاوران امنیتی خود است، از طریق پیام رسان «واتساپ» احضاریه ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دادگاه آمریکایی در پی بررسی شکایت سعد الجبری مشاور امنیتی پیشین محمد بن سلمان ولی عهد سعودی مبنی بر تلاش بن سلمان برای ترور او، احضاریه ای برای ولی عهد سعودی و چند تن دیگر از مشاوران او ارسال کرد.

پایگاه خبری عربی21 به نقل از سی .

ان .

ان گزارش داد که دادگاه یادشده در پیام رسان واتساپ احضاریه ای برای بن سلمان ارسال کرده و او نیز بیست دقیقه پس از ارسال پیام آن را رویت کرده است.

شبکه سی ان ان موفق شده است تصویری از صفحه گفت و گو و احضاریه ارسالی برای محمد بن سلمان را دریافت کند که نشان می دهد او پیام را رویت کرده است.

    در این گزارش همچنین آمده است که دادگاه آمریکایی یادشده نُه نفر دیگر از جمله بدر العساکر  رییس دفتر ولی عهد سعودی، سعود القحطانی مشاور او  و احمد عسیری  معاون رییس سابق سازمان اطلاعات سعودی را که متهم به تلاش برای قتل سعد الجبری هستند، احضار کرده است.

در 11 مرداد ماه گذشته، سعد الجبری مشاور امنیتی پیشین بن سلمان با حضور در یک دادگاه آمریکایی در شهر واشنگتن از ولی عهد سعودی به اتهام تلاش برای ترور او شکایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه آمریکایی به اتهام ترور برای بن سلمان احضاریه ارسال کرد

دادگاه آمریکایی به اتهام ترور برای بن سلمان احضاریه ارسال کرد