مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-30بين الملل

رژیم صهیونیستی اردوغان را به باد انتقاد گرفت


تل آویو موضع رییس جمهور ترکیه در خصوص یکسان دانستن «اسلام هراسی» کنونی در اروپا با آزار و قتل عام یهودیان در جنگ جهانی دوم را «تهوع آور» نامید و از رییس جمهوری ترکیه به شدت انتقاد کرد.

- تل آویو موضع رییس جمهور ترکیه در خصوص یکسان دانستن اسلام هراسی کنونی در اروپا با آزار و قتل عام یهودیان در جنگ جهانی دوم را تهوع آور نامید و از رییس جمهوری ترکیه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، لی اور هایات سخنگوی وزارت خارجه اسراییل، با انتقاد شدید از رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، گفت: هر نوع قیاس از نوع سخنانی که رجب طیب اردوغان بیان کرده، حاکی از عمق ناآگاهی از حقایق تاریخی است و می تواند نشانی از انگیزه های یهودستیزی گوینده آن باشد.

این سخنگوی اسراییلی افزود که کابینه رژیم صهیونیستی از حق آزادی بیان در فرانسه حمایت می کند و قاطعانه در کنار فرانسه و رییس جمهوری آن می ایستد.

رجب طیب اردوغان که در روزهای اخیر با امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه، بر سر ماجرای کاریکاتورهای پیامبر اسلام در مجله فرانسوی شارلی ابدو سخت درگیر شده، گفته است که مسلمانان در دوره کنونی در اروپا از اسلام هراسی رنج می برند، اما اروپاییان سابقه آزار مردم را به خاطر دین دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی اردوغان را به باد انتقاد گرفت

رژیم صهیونیستی اردوغان را به باد انتقاد گرفت