مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-30سياسي

گردشگردی لجام گسیخته جان حیات وحش را به مخاطره انداخته است


ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات ایران خواستار حراست جلوگیری از گردشگری بی ضابطه و لجام گسیخته برای در امان ماندن معدود گونه های جانوری باقیمانده در کشورمان شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات ایران (سمدا) با ارسال بیانیه ای به مهر نسبت به انتشار فیلمی از تعقیب یک فرد کل در کویر مرکزی از سوی آفرود سواران که منجر به مرگ این حیوان شد، واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: انتشار این فیلم از تعقیب و گریز آفرودسواران و یک فرد کل در کویر مرکزی ایران، خنده مستانه آن ها و فرار حیوان بیگناه، قلب بسیاری از دوستداران حیات وحش کشور را به درد آورد.

شاید در حیات وحش دیدن صحنه تعقیب و گریز گونه های جانوری که برای بقای خویش در جنگ و گریزند، تا این حد رنج آور نباشد، اما مشاهده چنین رفتارهایی از طرف موجودی که نام انسان بر خود نهاده و انتظار می رود از خصائل انسانی برخوردار باشد، نه تنها طبیعی نیست بلکه نوعی رفتار بیمارگونه است.

این فیلم کوتاه نشانه ای است از بی انگاری و فقدان مدیریت ِاوقات فراغت و تفریحات جامعه.

خوش گذرانی و تفنن جوانان چرا باید به بهای شکنجه و مرگ یک حیوان بی آزار تمام شود؟ مرگ و آزار حیوان به کنار، چنین رفتاری نگرانی های جدی به وجود می آورد که چه بر سر روح و روان و وجدان جامعه آمده است که ظاهراً س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگردی لجام گسیخته جان حیات وحش را به مخاطره انداخته است

گردشگردی لجام گسیخته جان حیات وحش را به مخاطره انداخته است