مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-30اقتصادي

«بانک زمان» برای اولین بار در اصفهان راه اندازی می شود/ مشکلی در تأمین آرد نیست


استاندار اصفهان با بیان اینکه در زمان حاضر مشکلی برای تامین آرد در این استان نداریم، گفت: معاندان نظام و شبکه های بیگانه به کمبود آرد و گندم اشاره می کنند که پایه و اساس ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز پنجشنبه در حاشیه چهل و نهمین جلسه راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: اکنون سیلوهای استان پر است و مشکل تأمین آرد نداریم از این رو از مردم می خواهم به سخنان معاندان گوش ندهند؛ در زمینه معیشت روزمره مردم دستور دادم تا کارگروه تنظیم بازار به صورت روزانه تشکیل شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید با مسائل پیش پا افتاده مردم را نگران کنیم، گفت: مسائل مقطعی و جزیی که در کل کشور به وجود آمده طی روزهای آینده برطرف و آرامش به مردم بازگردد؛ امروز مهم ترین مساله ما معیشت روزمره مردم است، باید با مدیریت جهادی و بسیجی دستگاه های مربوطه وارد میدان شوند.

وی با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: باید طرح ها و نوآوری های خلاقانه در جهت اقتصاد مقاومتی ارائه شود و علاوه بر آن باید طرح هایی ارائه شود تا میزان وابستگی به خارج کم شود به همین جهت طرح های متعددی مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بانک زمان» برای اولین بار در اصفهان راه اندازی می شود/ مشکلی در تأمین آرد نیست

«بانک زمان» برای اولین بار در اصفهان راه اندازی می شود/ مشکلی در تأمین آرد نیست