مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-30سياسي

مدعیان آزادی بیانِ حامی توهین به پیامبر تحمل هیچ انتقادی راندارند


شورای هماهنگی اصولگرایان قم در واکنش به توهین رییس جمهور فرانسه در بیانیه اعلام کرد: مدعیان آزادی بیان حامی توهین به پیامبر تحمل هیچ انتقادی را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی اصولگرایان قم در واکنش به توهین رییس جمهور فرانسه در بیانیه اعلام کرد: مدعیان آزادی بیان حامی توهین به پیامبر تحمل هیچ انتقادی را ندارند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ آنان می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند در حالی که انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی به قصد توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) خشم، تأثر و تأسف امت اسلامی در سرتاسر جهان را برانگیخته بود، اقدام نابخشودنی امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده نفرت از این اقدام پلید را صد چندان نموده است.

تردیدی نیست که اهانت به پیامبر رحمت و رأفت، اهانت به جامعه بشریت و همه انبیا و کتب آسمانی است و تکرار این اقدام در بین برخی کشورهای غربی، چهره اصلی پنهان شده در زیر نقاب شرارت بار دولت های غربی را بیش از پیش روشن و رسوا ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان آزادی بیانِ حامی توهین به پیامبر تحمل هیچ انتقادی راندارند

مدعیان آزادی بیانِ حامی توهین به پیامبر تحمل هیچ انتقادی راندارند