مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-30سياسي

کاشانی :حضور امیرالمومنین در جنگ های خلفا دروغ محض است /دهباشی از موضعش کوتاه آمد


جلسه گفت وگو و مناظره حامد کاشانی با حسین دهباشی درباره موضوع توییت اخیر این مستندساز در خصوص خانه های صدر اسلام در حجاز برگزار شد و دهباشی در پایان با پذیرش اشتباهاتش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، جلسه گفت وگو و مناظره حجت الاسلام حامد کاشانی با حسین دهباشی درباره موضوع توییت اخیر این مستندساز با موضوع خانه های صدر اسلام در حجاز عصر روز پنجشنبه هشتم آبان ماه در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.

* مامدیون حضرت زهرا(س) هستیم دهباشی در ابتدای این نشست با بیان اینکه تمام ما مدیون حضرت زهرا(س) هستیم و همه این را می دانیم، اظهارداشت: امام خمینی(ره) تعبیری دارند که اگر محرم و صفر نبود، اسلام هم نبود و تعبیر من این است که اگر محرم و صفر نبود، ایران هم نبود.

در دوران دفاع مقدس درست است برخی به دلیل روحیه ملی حضور داشتند اما عمده کار بر دوش افرادی بود که به عشق اهل بیت(ع) رفتند و پشت لباس های خود نوشته بودند که می روم تا انتقام سیلی زهرا(س) را بگیرم و مهمترین عملیات های ما نیز با شعار حضرت زهرا(س) بود.

وی با بیان اینکه ما در جامعه ای زندگی می کنیم که علی رغم سلایق مختلف از میان 10 اسم مشهور، حداقل 4 اسم متعلق به ایشان است، گفت: نسبت به افرادی که تجاهل کردند و ارادت من را زیر سوال بردند گلایه دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشانی :حضور امیرالمومنین در جنگ های خلفا دروغ محض است /دهباشی از موضعش کوتاه آمد

کاشانی :حضور امیرالمومنین در جنگ های خلفا دروغ محض است /دهباشی از موضعش کوتاه آمد