مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-30سياسي

استاندار خراسان رضوی آغاز هفته وحدت را تبریک گفت


استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت آغاز هفته وحدت گفت: پیامبر اکرم نه تنها متعلق به مسلمانان بلکه متعلق به تمام انسان هایی است که در جست وجوی حقیقت و رسیدن به رستگاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان، در پیامی، آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

  استاندار خراسان رضوی در این پیام با اشاره به آیه شریفه   وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا بیان کرد: دین مبین اسلام و پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) به همراه کتاب آسمانی ایشان قرآن کریم موجب فخر و آبروی اجتماع میلیونی مسلمانان جهان در این گیتی است.

وی افزود: امروز پیامبر اکرم نه تنها متعلق به مسلمانان بلکه متعلق به تمام انسان هایی است که در جست وجوی حقیقت و رسیدن به رستگاری هستند.

معتمدیان خاطرنشان کرد: حضرت ختمی مرتبت، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم به عنوان خاتم پیامبران و اهل بیت پاک ایشان، آمدند تا امید مظلومان عالم در برابر ستمکاران باشند.

وی اشاره کرد: باید گفت در شرایطی که دشمنان اسلام، امروز به خود اجازه اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام می دهند، شاهد خروش و قیام مسلمانان جهان برابر این جرثومه های فساد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی آغاز هفته وحدت را تبریک گفت

استاندار خراسان رضوی آغاز هفته وحدت را تبریک گفت