مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-30اقتصادي

شمارش معکوس برای صعود دوباره بازار سهام


بورس بازان حرفه ای معتقدند حرکت افتان و خیزان بورس به زودی تمام شده و صعود دوباره شاخص از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، شاخص بورس این روزها فراز و فرودهای بسیاری را تجربه می‌کند اما بورس‌بازان حرفه‌ای بر این باورند که به زودی بهار بورس دوباره از راه می‌رسد و این فراز و فرودها کاملاً طبیعی است.

کارشناسان متفق‌القول هستند که رفتار هیجانی سهامداران خرد این فراز و فرود را رقم زده است؛ چرا که گزارش دوره‌ای بسیاری از شرکتهای بورسی موید روند سوددهی این شرکتهاست و اگر سهامداران حقیقی مبتنی بر عملکرد شرکتها بخواهند درباره فروش سهام خود تصمیم گیری کنند، طبیعتاً باید سهام شأن را حفظ کنند نه اینکه مدتها در صف‌های خرید سنگین، در انتظار فروش آن با قیمتی کمتر از ارزش ذاتی‌اش باشند.

این گروه که در خلأ تحلیل و بی توجه به روند سوددهی شرکتها اقدام به فروش سهام خود می‌کنند، عموماً همان کسانی هستند که طی ماههای ابتدای امسال، تحت تأثیر فضای هیجانی حاکم بر جامعه، و بدون تحلیل و بررسی، اقدام به ورود به بازار سهام کرده بودند.

اما براستی بازار سهام به کدام سمت و سو می‌رود؟ پس از آن صعود غیرمنتظره تا قله حدود دو میلیون و یکصد هزار واحدی و روندی نزولی تا کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی، آیا بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای صعود دوباره بازار سهام

شمارش معکوس برای صعود دوباره بازار سهام