مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-30سياسي

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند 2000 میلیارد تومان اعتبار است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه اتمام سامانه گرمسیری ایلام نیازمند دو هزار میلیارد تومان اعتبار است، گفت: امسال 687 میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر پنجشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این موضوع که ایلام زیرساخت راه آهن و آزاد راه ندارد، گفت: اخیراً به صورت ویدئو کنفراس توسط رییس جمهور آغاز عملیات اجرایی فاز اول راه آهن اسلام آباد به ایلام به طول 17 کیلومتر شروع شد که اعتبار اولیه آن حدود 127 مییارد تومان در نظر گرفته شده و انتظار است این مهم عملیاتی شود.

وی در ادامه با اشاره به سفر هیئت ارشد اقتصادی در تابستان سال گذشته به استان، گفت: یکی از دستاوردهای مهم این سفر که با حضور هیئت های مختلف سرمایه گذاری، مدیران عامل چند بانک و مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت، تصویب آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران به چیلات بود، در این راستا خواستار پای کار آمدن بانک مرکزی با توجه به تفاهم نامه طرح هستیم.

مشکلات بالادست و پایین دست سد سیمره نیازمند اعتبار وی افزود: آزاد راه حمیل ایلام که به آزاد راه تهران کربلا مشهور است نیز از کرمانشاه شروع شده که لازم است ردیف اعتباری قوی تری برای ادامه مسیر ایجاد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند 2000 میلیارد تومان اعتبار است

سامانه گرمسیری ایلام نیازمند 2000 میلیارد تومان اعتبار است