مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-30پزشكي

محدودیت های 10 گانه در خراسان جنوبی ادامه دارد


دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا خراسان جنوبی گفت: با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های 10 گانه در شهرهای با وضعیت قرمز یک هفته دیگر تا شانزدهم آبان ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه پنجشنبه در گفت و گوی زنده تلویزیونی اظهار داشت: طی سه هفته گذشته با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مصوبه ستاد استانی، محدودیت‌هایی به وزارت کشور و در واقع به نمایندگان ستاد ملی کرونا پیشنهاد شد چون قرار است محدودیت‌هایی را که ما پیشنهاد می‌کنیم وزارت کشور و وزارت بهداشت تایید و سپس به استان ابلاغ کنند.

وی افزود: همه محدودیت‌هایی که ما پیشنهاد دادیم مورد پذیرش قرار نگرفت از جمله دورکاری و حضور 50 درصدی یا دوسومی کارکنان ادارات ولی محدودیت‌های 10 گانه که اطلاع‌رسانی هم شد مورد موافقت گرفت و 2 بار هم در استان خراسان جنوبی تمدید شد یعنی سه هفته (از 20 مهر ماه) را با این محدودیت‌ها پشت سر گذاشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امروز هم اعلام شد که ستاد ملی کرونا با درخواست ما برای تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های 10 گانه در شهرهای دارای وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) موافقت کرد ولی بالاتر از این، ستاد استانی و دانشگاه علوم پزشکی اختیار و مجوز ندارد که بدون نظر و تایید س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های 10 گانه در خراسان جنوبی ادامه دارد

محدودیت های 10 گانه در خراسان جنوبی ادامه دارد