مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 02:252020-10-29سياسي

صدای قیچی مهربانی کاشانی ها بازهم در مناطق محروم به صدا درآمد


با شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن مردم بی بضاعت با مشکلات اقتصادی، گروه جهادی خیریه فضل با حضور در مناطق کم برخوردار کاشان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، با شیوع ویروس مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کمک مؤمنانه در هر زمینه انقلاب گری است، اظهار کرد: گروه جهادی فضل با تشکیل تیم آرایشگری تصمیم گرفت در مرحله دوم این کار خیر، به مناطق محروم و کم برخوردار برود و اصلاح سر رایگان انجام دهد.

سرپرست گروه خیریه فضل، بابیان اینکه، در مرحله اول حدود 150 نفر و در مرحله دوم حدود 200 نفر اصلاح شدند، افزود: هدف از این کار این است که افرادی که در مناطق محروم سکونت دارند و با مشکلات مالی مواجه هستند باری از دوش خانواده ها برداشته شود.

وی گفت: گروه جهادی فضل تصمیم داریم با کمک همه مردم ایران در کل کشور، به مناطق محروم بروند تا بتوانیم این کار خیر را در همه زمینه های شغلی نهادینه کنیم بایعی، با اشاره به اینکه، مشاغلی که می توانند به هر نحوی به مردم بی بضاعت کمک کنند پیش قدم شوند، گفت: امیدوارم همه مشاغل مختلف در این روزهای سخت به کمک مردم بشتابند تا باری هرچند کوچک از دوش مردم برداشته شود.

 سرپرست گروه خیریه فضل خاطر نشان کرد: تیم جهادی آرایشگری با 10 آرایشگر حرفه ای کار خود را آغاز کرده و از همه آرایشگران کاشانی دعوت میکند تا در این کار خیر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای قیچی مهربانی کاشانی ها بازهم در مناطق محروم به صدا درآمد

صدای قیچی مهربانی کاشانی ها بازهم در مناطق محروم به صدا درآمد