مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 23:502020-10-29بين الملل

وزیر خارجه آمریکا خواستار قطع ارتباط انصارالله یمن با ایران شد!


مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی اساس و مداخله جویانه اقدام های صورت گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد و خواستار قطع ارتباط یمن با ایران شد! - مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی اساس و مداخله جویانه اقدام های صورت گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد و خواستار قطع ارتباط یمن با ایران شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی نشنال نوشت: وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنج شنبه در اظهاراتی بی اساس و مداخله جویانه اقدام های صورت گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بی اساس و مداخله جویانه اقدام های صورت گرفته از سوی انصارالله در جواب به حملات نظامی عربستان را محکوم کرد.

مایک پمپئو ، با حمله نامیدن پاسخ های یمن به متجاوزان مدعی شد: این حملات یکسره علیه ریاض صورت گرفته است و زندگی غیرنظامیان را به خطر انداخته است، از جمله شهروندان آمریکایی را.

وی در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: عربستان چهار سال این حملات را تاب آورده است، مخصوصا طی روزهای گذشته و این حملات کمابیش روزانه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا خواستار قطع ارتباط انصارالله یمن با ایران شد!

وزیر خارجه آمریکا خواستار قطع ارتباط انصارالله یمن با ایران شد!