مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-29سياسي

علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل شد


علیرضا شریعت پس از بازنشستگی سید جعفر رسولی،در هفتمین نشست شورای اداری با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیرضا شریعت پس از بازنشستگی سید جعفر رسولی، با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانداری ویژه شهرستان آمل با حضور مسؤولان استانی، شهری و خانواده شهدا در سالن همایش های ششم بهمن برگزار شد همچنین شریعت در گذشته فرماندار شهرستان محمودآباد بود سکان هدایت سیاسی آمل را عهده دار شد.

فرماندار سابق شهرستان آمل پس از نائل شدن به بازنشستگی، عصر امروز در جمع مردم و مسؤولان اظهار کرد: آمل شهر شاخص مازندران است و ورودی شمال کشور از مسیر مواصلاتی هراز محسوب می شود.

سید جعفر رسولی با اعلام اینکه نیمی از صنعت مازندران در آمل واقع شده و این شهرستان سهم بسزایی در اشتغال، کاهش آمار بیکاری، صادرات، ارزآوری و تولید دارد، افزود: این شهرستان در بخش های مختلف کشاورزی، گل، گیاه زینتی و بازرگانی دارد و تمام سعی و تلاش خود را در مدت مسؤولیتم بکار گرفتم تا رضایت خداوند و خلق او را کسب کنم.

وی با بیان اینکه آمل شهری است که در آن خیران و مؤوسسات خیریه مردم نهاد پای کار هستند، تصریح کرد: از سال 1366 فعالیت خود را در فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل شد

علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل شد