مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-29سياسي

لزوم ارتقای سطح دانش عمومی برای مقابله با بحران


بخشدار حرا قشم با بیان اینکه سطح دانش مدیریت بحران در مدیران محلی و جامعه روستایی باید تقویت شود، گفت: دهیاری های بخش حرا بر همین اساس سنجش و رتبه بندی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، وحید جابری شامگاه امروز در نشست با دهیاران بخش حرا شهرستان قشم اظهار داشت: بلایای طبیعی وقایعی غیرقابل انکار هستند که با پیش بینی و انجام اقدامات پیشگیرانه قابل مدیریت است.

وی افزود: سطح دانش مدیریت بحران مدیران محلی و جامعه روستایی در به حداقل رساندن این حوادث تاثیر بسزایی دارد و از این رو دهیاران باید این دانش را در حوزه خدمتگزاری خود تقویت کنند.

بخشدار حرا شهرستان قشم تصریح کرد: در فصل آتی عملکرد دهیاران در این حوزه سنجیده خواهد شد و روستاها بر اساس سطح دانش مدیریت بحران مدیران محلی و جامعه روستایی رتبه بندی می شوند.

جابری ادامه داد: اثر سنجی بحران ها بر عرصه های مختلف نظیر کسب و کار، گردشگری، سکونت، بافت روستایی و سایر حوزه ها از دیگر مولفه های این رتبه بندی خواهد بود.

وی گفت: بهره گیری از بیمه یکی از روش های کاهش و جبران سریع خسارت های ناشی از وقوع بحران است که باید با فرهنگ سازی و توجیه جامعه محلی این صنعت در بخش حرا رونق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای سطح دانش عمومی برای مقابله با بحران

لزوم ارتقای سطح دانش عمومی برای مقابله با بحران