مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-29سياسي

تکذیب خبر خرابی سردخانه رامشیر و نگهداری از میت یا یخ!


فرماندار رامشیر اظهارات شهروند رامشیری در اعتراض به وضعیت سیستم سرمایشی سردخانه را تکذیب و این مسئله را بهانه ای برای بهره برداری رسانه های معاند دانست.

- سالم عبادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی دررابطه با گلایه شهروند رامشیری از قطعی برق سردخانه این شهرستان و ارائه خدمات ضعیف اظهار کرد: گفته های منتشر کننده کیپ اعتراضی به هیچ وجه صحت ندارد و قطعی برق سردخانه تنها برای 3 ساعت و در بازه زمانی 7 الی 10 صبح به علت انجام اورهال تعمیر سیستم برق رسانی بوده که با هماهنگی قبلی انجام شده است.

وی افزود: انجام این تعمیرات نیز به منظور آماده سازی تاسیسات برق رسانی در ایام زمستان و جلوگیری از قطعی برق در ایام بارندگی پیش رو بوده است که با توجه به نبود هیچ فوتی در چند روز گذشته آغاز شده بود.

فرماندار رامشیر به تشریح دیگر جزییات این موضوع پرداخت و گفت: در خصوص تجهیزات سردخانه نیز، بنا به گفته شهردار رامشیر، چندین یخچال نیز طی چند مدت اخیر خریداری و تحویل شده است، از این رو خرابی سیستم سرمایشی کاملا کذب است، چرا که جسد فرد متوفی شب گذشته در همین سردخانه نگهداری شده است.

عبادی خاطرنشان کرد: تهیه کلیپ اعتراضی توسط این شهروند خواسته یا ناخواسته موجب سوءاستفاده رسانه های معاند شده 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر خرابی سردخانه رامشیر و نگهداری از میت یا یخ!

تکذیب خبر خرابی سردخانه رامشیر و نگهداری از میت یا یخ!