مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-29سياسي

تازه ترین انتقاد سردار نقدی از فضای مجازی


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت که قاتل شهیدان امر به معروف کسانی هستند که مدیریت فضای مجازی کشور را به صهیونیست ها سپرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امنیت جامعه را مدیون فداکاری های شهدا هستیم و جامعه ما باید این جوانمردان بزرگ را بشناسد.

سردار محمدرضا نقدی در منزل شهید امر به معروف و نهی از منکر محمد محمدی که در شرق تهران به دست اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد، حضور یافت.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در دیدار با خانواده شهید محمدی گفت: ما امنیت جامعه مان را مدیون همین فداکاری ها و گذشت ها هستیم و این جوانان رشید مسیر خود را از حضرت اباعبدالله(ع) یاد گرفتند و جامعه ما باید قدر این جوانمردان بزرگ را بشناسد و طبیعتاً سپاه و همه دستگاه های مسؤول هم باید دین خود را به این جوانان رشید ادا کنند.

وی افزود: این شهید، مورد خلاف اخلاق را با زبان خوش تذکر داد و امر به معروف درست و به موقعی داشت که خداوند هم قدر او را خوب دانست و بالاترین درجه را که شهادت است نصیبش کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: البته آن افراد گمراهی که مرتکب این جنایت شدند مقصر اصلی نیستند و مقصر آن هایی هستند که فضای مجازی فاسد، خشن و پر از جنایت را بر مردم ما مسلط کردند و فضای مجازی کشور را به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین انتقاد سردار نقدی از فضای مجازی

تازه ترین انتقاد سردار نقدی از فضای مجازی