مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-29بين الملل

فشار نمایندگان سنای آمریکا بر توییتر برای حذف پیام های رهبر انقلاب


مدیر عامل شبکه توییتر در سنای آمریکا درباره سیاست های شبکه تحت مدیریت خود برای واکنش نشان ندادن به اظهارات اخیر رهبر ایران درباره نابودی رژیم صهیونیستی و رد هولوکاست توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان سنای آمریکا مدیر عامل شبکه توییتر را برای تغییر سیاست های خود در قبال اظهارات رهبر ایران تحت فشار قرار دادند.

جک دورسی روز چهارشنبه در جلسه ای 4 ساعته در سنای آمریکا درباره سیاست های شبکه تحت مدیریت خود برای واکنش نشان ندادن به اظهارات اخیر رهبر ایران درباره نابودی رژیم صهیونیستی و رد افسانه هولوکاست توضیح داد.

نمایندگان سنای آمریکا به شدت از مدیرعامل توییتر برای اقدام نکردن علیه پست های رهبر ایران انتقاد کردند.

در خلال این جلسه کوری گاردنر، سناتور ایالت کلرادو به طرز پرخاشگرانه ای از دورسی توضیح خواست که چرا توییتر توییت های رییس جمهور آمریکا را برچسب گذاری کرده، اما پیام های آیت الله علی خامنه ای برچسب گذاری یا حذف نمی شود.

این سناتور آمریکایی رد افسانه هولوکاست را اقدامی ضد اطلاعاتی دانست و خواستار برچسب گذاری و حذف پیام های با این مضامین شد.

گاردنر که از پاسخ های داده شده توسط دورسی ناراضی بود، گفت: برای من عجیب است که شما توییت های رییس جمهور را برچسب گذاری کرده اید، اما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار نمایندگان سنای آمریکا بر توییتر برای حذف پیام های رهبر انقلاب

فشار نمایندگان سنای آمریکا بر توییتر برای حذف پیام های رهبر انقلاب