مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:002020-10-29سياسي

اعتبار راه آهن ایلام در حد تجهیز یک کارگاه هم نیست


نماینده مردم ایلام در مجلس با گلایه از میزان اعتبار راه آهن ایلام، گفت: تخصیص 9 میلیارد تومانی برای پروژه راه آهن ایلام در حد تجهیز یک کارگاه هم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور نایب رییس مجلس و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، با گلایه از میزان اعتبار راه آهن ایلام، افزود: تخصیص 9 میلیارد تومانی برای پروژه راه آهن ایلام در حد تجهیز یک کارگاه هم نیست.

وی با اشاره به مشکلات راه های مواصلاتی استان، افزود: تا پیش از ورود به جغرافیای ایلام راه های استان های همجوار هموار و چند بانده است، اما به محض ورود به ایلام با جاده های خطرناک و بی کیفیت مواجه هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تبعیض منفی نسبت به پیشرفت کارهای سامانه گرمسیری ایلام ابراز نارضایتی کرده و گفت: در استان های دیگر تحت پوشش این سامانه آب در لوله ها جاری است اما به محض ورود به مرزهای ایلام داخل لوله ها به جای آب، شن و ماسه است و این می طلبد دقت نظر بیشتری برای حل مشکل صورت گیرد.

بسطامی، مشکل آب شرب شهر ایلام و برخی روستاهای استان را جدی خواند و از وزارت نیرو خواست تا نسبت به پرداخت حق آبه کشاورزان و زمین داران مجاور سدها اقدام لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار راه آهن ایلام در حد تجهیز یک کارگاه هم نیست

اعتبار راه آهن ایلام در حد تجهیز یک کارگاه هم نیست