مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:002020-10-29سياسي

چرا 28 کارمند قوه قضاییه بازداشت شدند؟


طبق گفته سخنگوی قوه قضاییه در هفته گذشته بر اساس اقدامات جدی مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تعدادی از متخلفان شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار گرفتند و هم اکنون بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، سخنگوی قوه قضاییه، جزییات بازداشت 28 کارمند دستگاه قضا و 19 وکیل به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده را تشریح کرد.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در ارتباط تلفنی با شبکه خبر ضمن تشریح جزییات بازداشت 28 کارمند دستگاه قضا و 19 وکیل به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده اظهار کرد: معتقدیم که سلامت دستگاه قضا در زمره برنامه های اولویت دار دوره تحول قرار گرفته و برای تأمین این سلامت و اعتماد مردم، اقدامات گسترده ای هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه رصد و نظارت جدی بسترها و شناسایی موارد تخلف و در نهایت برخورد قاطع با متخلفان بدون ملاحظه و اغماض صورت گرفته است.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در هفته گذشته بر اساس اقدامات جدی مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تعدادی از این متخلفان شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار گرفتند و هم اکنون بازداشت شدند.

وی اظهار کرد: در این جمع 28 نفر از کارمندان در ادارات ثبت اسناد و املاک من جمله اداره مربوط به مالکیت معنوی و برخی از دادگستری ها و 19 نفر از کلای دادگستری بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا 28 کارمند قوه قضاییه بازداشت شدند؟

چرا 28 کارمند قوه قضاییه بازداشت شدند؟