مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-29سياسي

نحوه بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه می تواند یک الگو باشد


استاندار آذربایجان شرقی با ارزیابی روند مطلوب بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه، اظهار کرد: نحوه بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه می تواند یک مدل و الگو باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با ارزیابی روند مطلوب بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه، اظهار کرد: نحوه بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه می تواند یک مدل و الگو باشد.

محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در محل سالن جلسات فرمانداری میانه، افزود: در اولین روزهای پس از زلزله سال گذشته سراب و میانه، مصوبه هیئت دولت در خصوص تامین اسکان برای اهالی این مناطق صادر شد و در ظرف کمتر از یک ماه، اسکان اضطراری و موقت مردم زلزله زده به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برای تمامی کسانی که خانه شان تخریب شده بود، در طی این مدت، چادر یا کانکس تهیه شد و در جریان اسکان موقت، تسهیلات بلاعوض 10 میلیون تومانی دولت نیز بسیار کارساز بود و در نتیجه همه خانوارهای زلزله زده سروسامان یافتند.

پورمحمدی گفت: با توجه به نارسایی هایی که وجود داشت اما این روند و نتیجه گیری در نوع خود بی نظیر بود؛ ارگان های سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی و باقی دستگاه ها بالافاصله پس از زلزله در منطقه حاضر شدند و تلاش همگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه می تواند یک الگو باشد

نحوه بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه می تواند یک الگو باشد