مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-29سياسي

مسلمانان جهان کالاهای فرانسوی را تحریم کنند


دو میلیارد مسلمان جهان هشتگ تحریم کالاهای فرانسوی را در گام اول اجراو در ادامه به واقع استفاده از کالاهای فرانسوی را ممنوع کنند تا غربی ها درس عبرتی بگیرند.

- گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: دو میلیارد مسلمان جهان هشتگ تحریم کالاهای فرانسوی را در گام اول اجراو در ادامه به واقع استفاده از کالاهای فرانسوی را ممنوع کنند تا غربی ها درس عبرتی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی عصر پنجشنبه در جلسه با مسئولان شهرستان گلپایگان پیرامون محکومیت دولت فرانسه در اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: اعتقاد ما مسلمانان نسبت به تمام ادیان الهی یکسان است و پیامبر خاتم تمام انبیای الهی و عصاره نظام هستی و خلقت است.

وی گفت: انبیای الهی بشارت ظهور پیامبر اسلام و نزول قرآن را در تورات و انجیل داده بودند و در قرآن صفات پسندیده ای برای همه پیامبران الهی به ویژه حضرت محمد (ص) ذکر شده است بنابراین اهانت به پیامبر توهین به تمام ارزش های دینی و انسانی و آزادی بیانی است.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت: فرانسوی ها به بهانه آزادی بیان به ساحت نبی مکرم اسلام که به عنوان برجسته ترین انسان برای هدایت بشر معرفی شد توهین کردند و این اقدام رییس جمهور فرانسه نشان دهنده توهین به بشریت و ضدیت با عدالت و صلح و سازش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان جهان کالاهای فرانسوی را تحریم کنند

مسلمانان جهان کالاهای فرانسوی را تحریم کنند