مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-29سياسي

خواستار حضور بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت ها در کهگیلویه و بویراحمد


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور بنیاد مستضعفان برای رفع محرومتی ها و ایجاد اشتغال برای جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور بنیاد مستضعفان برای رفع محرومتی ها و ایجاد اشتغال برای جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.

مهدی روشنفکر در نشست با پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت و یک درصد مساحت کشور را دارد، اما به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده، و در عرصه های مختلف وفاداری خود را به آرمان ها و ارزش ها اثبات کرده است.

وی تصریح کرد: این استان 20 درصد نفت و گاز ، 10 درصد آب های سطحی، 20 درصد جنگل های زاگرس و طبیعت بکر و زیبایی دارد که با این همه ظرفیت در زمینه بیکاری جزو استان های اول کشور است و هر روز به تعداد بیکاران آن اضافه می شود.

نماینده مردم شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: واقعیت امر با این جمع بندی نهایی کارشناسان که درآمد زیر 10 میلون تومان خط فقر است بخش زیادی از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد زیر خط فقر زندگی می کند زیرا 110 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار حضور بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت ها در کهگیلویه و بویراحمد

خواستار حضور بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت ها در کهگیلویه و بویراحمد