مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-29ورزشي

ابراهیم شکوری مدیر همزمان در پرسپولیس و فدراسیون؟


مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین تصمیم مدیریتی اش ابراهیم شکوری را به عنوان مدیراجرایی این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی پس از دریافت حکم مدیرعاملی این باشگاه، بلافاصله ابراهیم شکوری را به عنوان معاون اجرایی خود در باشگاه منصوب کرد که با توجه به عدم آشنایی سمیعی به مسایل اختصاصی فوتبال حرفه ای، به نظر می رسد از این پس شکوری نقش پررنگی در این باشگاه ایفا کند و فراتر از یک مدیر اجرایی اختیارات داشته باشد.

نکته مهم درباره این انتصاب اما آنجاست که هنوز خبری مبنی بر استعفای شکوری از پستش در فدراسیون فوتبال منتشر و مخابره نشده است.

این یعنی همین حالا تخلفی آشکار صورت گرفته و ابراهیم شکوری همزمان در فدراسیون و باشگاه پرسپولیس مسوولیت دارد که اصل منافع موازی را پیش می کشد.

ابراهیم شکوری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس است که در کارنامه خود سابقه سرپرستی موقت دبیرکلی فدراسیون فوتبال را نیز داشته است اما نکته جالب آنجاست که او در آن پست نیز غیرقانونی مشغول به فعالیت شده بود و ثابت شد شرایط لازم برای اشغال صندلی مهم فدراسیون فوتبال را نداشت.

در کنار این تخلف، مهدی تاج هم اعتراف کرده بود که حضور موقت او بیش از شش ماه در پست سرپرستی دبیرکلی نیز یک تخلف دیگر بود که موجب انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم شکوری مدیر همزمان در پرسپولیس و فدراسیون؟

ابراهیم شکوری مدیر همزمان در پرسپولیس و فدراسیون؟