مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:552020-10-29اقتصادي

150 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه اختصاص می یابد


تلاش خواهیم کرد تا از محل منابع مورد نظر در سال جاری 150 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل تونل بزرگ کبیرکوه در استان ایلام اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی نیکزاد  نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه در بازدید از پروژه تونل بزرگ کبیرکوه در شهرستان آبدانان گفت: تونل کبیرکوه از مهمترین پروژه های راه سازی در کشور است که بهره برداری از آن نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارد.

وی با بیان اینکه امسال تلاش خواهیم کرد تا از محل منابع مورد نظر اعتباری معادل 150 میلیارد تومان برای تسریع و تکمیل این پروژه اختصاص یابد، افزود: با بهره برداری از این تونل مهم راهسازی این پروژه در آینده می تواند به عنوان یک کریدور به مرزهای غربی و از مسیرهای مهم عتبات عالیات باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفاری کامل این تونل گفت: بنا به گفته مسوولان استانی این تونل دارای 4 هزار و 800 متر طول است که حفاری آن پایان یافته و هم اکنون عملیات لاینیگ و کف برداری آن در حال انجام است.

نیکزاد همچنین در بازدید از باند فرودگاه آبدانان تصریح کرد: این فرودگاه با توجه به مشخصات فنی، آماده بودن همه زیرساخت های ضروری و سابقه پرواز طبق نظر همه کارشناسان یکی از معتبرترین باندهای پروازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه اختصاص می یابد

150 میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه اختصاص می یابد