مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-29اجتماعي

توقف احداث 250 واحد آموزشی در استان اصفهان به دلیل کمبود اعتبارات


مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: در حال حاضر احداث 250 واحد آموزشی در استان به اصفهان دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سیدمهدی میربدی در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در سطح استان اصفهان 17 مدرسه کانکسی و 36 مدرسه سنگی وجود دارد، اظهار داشت: اکثریت این مدارس در بخش های غربی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرح ملی آجر به آجر برای مشارکت عموم مردم برای نوسازی مدارس اجرا می شود، ابراز داشت: با دستور وزیر آموزش و پرودش قرار است در اولین فرصت این مدارس سنگی و کانکسی جمع آوری شود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به اینکه در طرح آجر به آجر قرار است اهدافی همانند عدالت آموزشی و محرومیت زدایی دنبال شود، افزود: ساخت مدارس در مناطق کمتر برخوردار و تجهیز دیگر مدارس از دیگر اهداف برگزاری این طرح است که با مشارکت عموم مردم امیدواریم محقق شود.

وی با اشاره به احداث 250 واحد آموزشی در سطح استان اصفهان به دلیل کمبود پروژه متوقف شده است، تصریح کرد: برای تکمیل این واحدهای آموزشی اعتباراتی بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال نیاز است.

میربدی با بیان اینکه مدارس خشت و گلی در استان اصفهان در سال گذشته جمع آوری شده اند، خاطرنشان کرد: قرار است با کمک و مشارکت خیران بیش از یک هزار بخاری گازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف احداث 250 واحد آموزشی در استان اصفهان به دلیل کمبود اعتبارات

توقف احداث 250 واحد آموزشی در استان اصفهان به دلیل کمبود اعتبارات