مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-29سياسي

علما و روحانیون علاوه بر دانش به ارتقا بصیرت نیازمند هستند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: علما و روحانیون علاوه بر دانش به بصیرت نیز نیازمند هستند و انواع و اقسام مهارتها را نیز باید داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایرانشهر، آیت الله مصطفی محامی در نشست صمیمی طلاب و روحانیون حوزه های علمیه ایرانشهر که در حوزه علمیه امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: حوزه های علمیه مشعل های هدایت در جامعه هستند و هرچند بتوانیم در جهت پشتیبانی از آن ها گام برداریم و وظیفه ماست و اقدام موثری خواهد بود.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: اگر ما علما و روحانیون در مسیر پیامبران قرار داریم باید بتوانیم رسالت انبیاء را بر دوش کشیم و مسیر پیامبر اکرم(ص) را دنبال کنیم.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی تصریح کرد: پیامبر برای درمان مریضی های روحی همچون یک طبیب در اوج دغدغه مندی و دلسوزی برای مردم بود و همین عامل باعث می شد که منتظر نبود  کسی به او مراجعه کند بلکه خودش می رفت و در جامعه نیاز سنجی می کرد و البته باید توجه داشت که در این جهت نیازمند همه ابزارهای هدایتگری هستیم و این ابزار شامل علم، فهم و بینش است تا بتوانیم مسیر درست را خوب تشخیص دهیم.

آیت الله محامی عنوان داشت: علاوه بر دانش به بصیرت نیز نیازمندیم و انواع و اقسام مهارتها را نیز باید داشته باشیم و این دانش های مهارتی ابزار کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و روحانیون علاوه بر دانش به ارتقا بصیرت نیازمند هستند

علما و روحانیون علاوه بر دانش به ارتقا بصیرت نیازمند هستند