مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-29اقتصادي

شهرداری اراک از بزرگترین بدهکاران وزارت نیرو در استان مرکزی است


شرکت توزیع برق استان مرکزی اعلام کرد که شهرداری اراک با بیش از 500 میلیارد ریال بدهی یکی از بزرگترین بدهکاران وزارت نیرو در استان مرکزی است .

- ایسنا/مرکزی شرکت توزیع برق استان مرکزی اعلام کرد که شهرداری اراک با بیش از 500 میلیارد ریال بدهی یکی از بزرگترین بدهکاران وزارت نیرو در استان مرکزی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار اراک روز چهارشنبه هفتم مهرماه در گفت و گو با این خبرگزاری در خصوص اقدامات انجام شده در قالب پروژه پیاده راه سازی در اراک، از عدم همکاری شرکت توزیع برق استان در اجرای این پروژه سخن گفته بود.

شرکت توزیع برق استان مرکزی نیز امروز در واکنش به این سخنان شهردار اراک مواردی را مطرح و برای این خبرگزاری ارسال کرده است که در ذیل می خوانید: شرکت توزیع برق استان مرکزی همواره جهت تعامل با سازمان ها پیشگام است.

در موضوع مذکور علیرغم اینکه مطابق قانون هر گونه تغییر در شبکه برق موجود بر عهده مجری و متقاضیِ تغییرات می باشد؛ توزیع برق شهرستان اراک با نگاه همکاری، طی نامه مکتوب و همچنین طی برنامه بازدید میدانی مدیران برق اراک از محل پروژه پیاده راه امیرکبیر در حضور معاونین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک ، آمادگی خود برای همکاری در سه بخش طراحی، نظارت و اجرای پروژه را اعلام کرد و این همکاری در چند نوبت دیگر به شهردار ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اراک از بزرگترین بدهکاران وزارت نیرو در استان مرکزی است

شهرداری اراک از بزرگترین بدهکاران وزارت نیرو در استان مرکزی است