مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:102020-10-29سياسي

ممانعت دولت آمریکا از حضور مجازی محققان در یک همایش علمی


رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اعلام کرد: دولت آمریکا مانع از حضور وبیناری 2 تن از اساتید دانشگاه های این کشور در کنفرانس «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» شده است.

- قم- رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اعلام کرد: دولت آمریکا مانع از حضور وبیناری 2 تن از اساتید دانشگاه های این کشور در کنفرانس نقش معرفت دینی در علوم انسانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی محمد حکیمیان در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت علیهم السلام در دوره معاصر با استناد به ایمیلی که از 2 تن از اساتید آمریکایی مدعو به کنفرانس نقش معرفت دینی در علوم انسانی دریافت شده است گفت: دولت آمریکا که در مقابل جنایت رییس جمهور منفور فرانسه در هتک حرمت به ساحت رسول مهربانی سکوت می کند و مدعی آزادی بیان است، چرا از ورود وبیناری 2 تن از اساتید آمریکایی که قرار بود در کنفرانس هفته گذشته پژوهشگاه سخنرانی علمی کنند، جلوگیری کرد؟ رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه آزادی بیان واقعی را باید در معارف اسلامی جست جو کرد، گفت: استکبار جهانی باید بفهمد که با انتشار اکاذیب و کاریکاتورهای موهن نمی تواند ساحت نورانی رسول مکرم اسلام را خدشه دار کند و این سیل نورانی، دیر یا زود بر دل خسته از زرق و برق دنیای مادی غربی رسوخ خواهد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت دولت آمریکا از حضور مجازی محققان در یک همایش علمی

ممانعت دولت آمریکا از حضور مجازی محققان در یک همایش علمی