مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-29پزشكي

بایدها و نبایدهای کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد از زبان معاون استاندار


معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدافعان سلامت از نظر روحی و جسمانی وضعیت خوبی ندارند و توقع این است که در این برهه اوضاع را بهتر و بیشتر درک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج احد جمالی در نشست استانی ستاد ی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی باید شفاف با مردم صحبت کنند افزود: آمارهای دندان اره ای یک روز بالا و یک روز پایین می روند برای پی بردن به وضعیت کلی باید رک و شفاف با مردم صحبت کنیم.

این مسوول با بیان وضعیت فوق قرمز شهرستان بویراحمد و نیاز به توجه بیشتر تصریح کرد: آمار بیان شده توسط رییس دانشگاه می گوید که 55 درصد تست های مثبت مربوط به شهرستان بویراحمد است به عبارتی دو سوم آمار کلی مربوط به مرکز استان است در حالی که باید این آمار در حد 40 درصد باشد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب اکسیژن در مراکز درمانی و با تاکید به رییس سازمان صمت استان جهت تامین اکسیژن مورد نیاز از واحد تولیدی اکسیژن استان گفت: اولویت اول با خود استان است و تا نیاز استان برآورده نشده پذیرفتنی نیست اکسیژن به سایر نقاط صادر شود.

جمالی با اشاره به بازدیدی که از بیمارستان جلیل داشته و افت فشار اکسیژن در این بیمارستان و اوضاع نه چندان خوب بیمارانی که نیاز به اکسیژن داشته اند تصریح کرد: چند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد از زبان معاون استاندار

بایدها و نبایدهای کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد از زبان معاون استاندار