مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-29پزشكي

از هر یک میلیون کرمانی؛ 335 نفر آنها از کووید 19 مرده اند


مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به رتبه کشورهای مختلف در میزان مرگ و میر عنوان کرد: ایران رتبه 25 در دنیا دارد و بلژیک رتبه دوم دارد و در کشور ما به ازای یک میلیون نفر 400 نفر و در استان 335 نفر فوت کرده است.

- ایسنا/کرمان مشاور ارشد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به رتبه کشورهای مختلف در میزان مرگ و میر عنوان کرد: ایران رتبه 25 در دنیا دارد و بلژیک رتبه دوم دارد و در کشور ما به ازای یک میلیون نفر 400 نفر و در استان 335 نفر فوت کرده است.

نوذر نخعی عصر امروز هشتم آبان ماه در نشست خبری با محوریت تحلیل وضعیت کرونایی استان کرمان با اشاره به اینکه در برخی نقاط استان کرونا پیک زده و در برخی مناطق شیوع زیادی نداریم، اظهار کرد: شیوع کرونا به شرایط اقلیمی، اقدامات کنترلی و نظارتی و کم کردن تماس اجتماعی مردم بستگی دارد و این ویروس در سرما قوی تر است و با بسته شدن درب ها و پنجره ها و عدم تهویه هوا مناسب از دلایل افزایش تعداد مبتلایان است.

وی با اشاره به تجربیات کشورهای دیگر در اعمال محدودیت های سختگیرانه، اظهار کرد: براساس تجربیات کشورهای دنیا هر چه کنترل ها دقیق تر بوده بهتر جواب گرفته اند و اکنون وقت آن رسیده که شاخص های سخت گیری را افزایش دهیم و هر جا تمکین استفاده از ماسک بیشتر بوده شاهد روند نزولی ابتلا در آن مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر یک میلیون کرمانی؛ 335 نفر آنها از کووید 19 مرده اند

از هر یک میلیون کرمانی؛ 335 نفر آنها از کووید 19 مرده اند