مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-29اقتصادي

8 هزار زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی هستند


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه 8 هزار زن سرپرست خانوار و 15 هزار نفر مستمری بگیر سازمان بهزیستی استان هستند، گفت: جمعیت سالمند استان در حال حاضر بیش از 10 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی در جلسه مشترک با فعالان اقتصادی استان زنجان با اشاره به وجود 22 هزار معلول زیر نظر و ثبت شده در سامانه سازمان بهزیستی استان، اظهار کرد: معلولان استان شامل نابینایان، ناشنوایان، بیماران روانی سالمندان معلول است که اشتغال این افراد همواره یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه عرصه تولید اشتغال خطیر و فعالان اقتصادی در کشور نقش مهم و بسیار ویژه ای را ایفا می کنند، تصریح کرد: می توان از ظرفیت های معلولین در اشتغال، تولید و بخش های مختلف اقتصاد استفاده کرد.

محمدی با بیان اینکه تلفن 1480 برای مشاوره رایگان در بخش های مختلف چون اختلافات خانوادگی، مشاوره های فردی و.

به عموم به صورت رایگان فعالیت دارد، گفت: برخی از معلولانی که فعالیت تولیدی دارند دارای مشکلاتی از جمله بازاریابی هستند که می توان از ظرفیت اتاق بازرگانی زنجان در این راستا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 8 هزار زن سرپرست خانوار و 15 هزار نفر مستمری بگیر سازمان بهزیستی استان زنجان هستند، گفت: جمعیت سالمند استان زنجان در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی هستند

8 هزار زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی هستند