مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-29سياسي

شرکت 624 نفر روز از اعضای جوانان هلال احمر همدان در طرح «آمران سلامت»


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از شرکت 624 نفر روز اعضای جوانان و گروه های هنری داوطلب در طرح آمران سلامت خبر داد.

- علی سنجربگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز اجرای طرح آمران سلامت بود، عنوان کرد: ارائه توصیه های بهداشتی و توصیه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و ترغیب استفاده از ماسک در محل های پرتردد و شلوغ و نیز استفاده از ظرفیت فضای مجازی و گروه های هنری، آگاهی بخشی به 100 هزار نفر از هم استانی ها را درپی داشته است.

وی با بیان اینکه اگر حتی از آلوده شدن تعداد محدودی از مردم استان همدان پیشگیری کرده باشیم کار بزرگی انجام شده است، گفت: طی مدت 4 روز ابتدای اجرای طرح امران سلامت فعالان طرح با حضور در محل های شلوغ و پرتردد و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود نسبت به هوشیار کردن مردم و خدمت رسانی به آنها اقدام کرده اند.

سنجربگی گفت: در این مدت 624 نفر روز از آمران سلامت در قالب 297 نفر روز از خواهران و 327 نفر روز از برادران به هم استانی ها خدمت رسانی کرده اند.

وی افزود: آمران سلامت در راستای اجرای طرح مذکور تعداد هفت هزار و 99 عدد ماسک بین افرادی که ماسک نداشتند توزیع کرده و آنها را به استفاده از ماسک ترغیب کرده و طریقه استفاده از ماسک را به آنها آموزش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 624 نفر روز از اعضای جوانان هلال احمر همدان در طرح «آمران سلامت»

شرکت 624 نفر روز از اعضای جوانان هلال احمر همدان در طرح «آمران سلامت»