مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-29ورزشي

رئال مادرید دو بازیکنش را قربانی جذب دیبالا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه آاِس اسپانیا به نقل از رسانه های ایتالیایی گزارش داد؛ زین الدین زیدان به دنبال این است تا با فروش وینیسیوس جونیور و ایسکو، - باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس دست به کار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه آاِس اسپانیا به نقل از رسانه های ایتالیایی گزارش داد؛ زین الدین زیدان به دنبال این است تا با فروش وینیسیوس جونیور و ایسکو، پائولو دیبالا از یوونتوس به ترکیب تیم تحت هدایتش اضافه کند.

این مهاجم آرژانتینی که پیش از این مورد توجه باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، چلسی و پاری سن ژرمن بود، در یوونتوس به نوعی زیرسایه کریستیانو رونالدو مانده است.

دیبالای 26 ساله و باشگاه یوونتوس هنوز برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند، این در حالی است که قرارداد فعلی او در سال 2022 به پایان می رسید.

رئالی ها امیدوارند با تضمین دادن به حضور این مهاجم آرژانتینی در ترکیب اصلی کهکشانی ها، او را برای پیوستن به جمع شاگردان زیدان وسوسه کند.

در سوی دیگر افت کیفی وینیسیوس جونیور و بیرون ماندن ایسکو از ترکیب اصلی رئال مادرید، شایعاتی را درباره آینده حرفه ای این دو بازیکن مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئال مادرید دو بازیکنش را قربانی جذب دیبالا می کند

رئال مادرید دو بازیکنش را قربانی جذب دیبالا می کند