مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-29اجتماعي

لایروبی قنات فولاد محله در کمترین زمان ممکن انجام می شود


فرماندار مهدی شهر بابیان اینکه مجوز لازم برای ورود ماشین آلات به روستای فولاد محله صادرشده است، گفت: لایروبی قنات این روستا در کمترین زمان ممکن اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا میقانی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات اهالی روستا فولاد محله با اشاره به بالا آمدن آب و بروز خسارت به برخی منازل مسکونی اهالی این روستا اظهار داشت: بالا آمدن سطح آب در روستای فولاد محله مشکل امروز یا دیروز مردم این منطقه نیست بلکه این دغدغه می بایست یک دهه گذشته برطرف می شد.

وی با اشاره به هماهنگی و پیگیری های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برای ورود ماشین آلات به روستای فولاد محله و صدور مجوزهای لازم بیان کرد: با تأمین اعتبار برای لایروبی قنات در این منطقه در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام می شود.

فرماندار مهدی شهر بابیان اینکه تأمین آب آشامیدنی اهالی منطقه نیز از دیگر مشکلات مهمی است که به عنوان مهم ترین مطالبه مردم پیگیری می شود، تصریح کرد: برآورد خسارت و ارائه تسهیلات به اهالی خسارت دیده که به دلیل بالا آمدن سطح آب خانه هایشان نیازمند بازسازی و نوسازی دارد با همکاری اداره کل بنیاد مسکن استان در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی قنات فولاد محله در کمترین زمان ممکن انجام می شود

لایروبی قنات فولاد محله در کمترین زمان ممکن انجام می شود