مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-29اجتماعي

اهدا بیش از 18 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در همین راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان محروم و خانواده هایی که به دلیل بیماری کرونا منبع درآمدشان را از دست داده اند اقدام راه اندازی پویش ملی .

- مطابق پیش بینی های کارشناسان با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا، کرونا با سرعت بیشتری در حال شیوع است و بسیاری از صاحبان مشاغل را با مشکلات جدی روبرو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در همین راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان محروم و خانواده هایی که به دلیل بیماری کرونا منبع درآمدشان را از دست داده اند اقدام راه اندازی پویش ملی مشق احسان برای تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان محروم کرد.

ابوذر صناعی دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین راستا گفت: وظیفه خود می دانم در ابتدا تشکر ویژه ای از کادر درمان استان داشته باشم که شبانه روز در حال مجاهدتی قهرمانانه هستند.

صناعی افزود: سوای تلفات جانی و ضررهای مالی که ویروس کرونا به وجود می آورد، یکی از صحنه های ناراحت کننده ای که این بیماری منحوس در جامعه به وجو آورده این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا بیش از 18 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم استان

اهدا بیش از 18 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم استان