مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-29سياسي

فعالیت 624 نفرروز «آمران سلامت» در همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: آمران سلامت طی گذشت چهار روز از طرح 624 نفر روز فعالیت داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی سنجربگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز از اجرای طرح آمران سلامت بود اظهار کرد: ارائه توصیه های بهداشتی و توصیه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و ترغیب استفاده از ماسک در محل های پرتردد و شلوغ و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و گروه های هنری، هوشیاری بالغ بر 100 هزار نفر از هم استانی ها را در پی داشته است.

وی ادامه داد: اگر حتی توانسته باشیم از آلوده شدن تعداد محدودی از مردم استان همدان پیشگیری کرده باشیم، کار بزرگی را انجام رسانده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: در مدت چهار روز اول که اجرای طرح امران سلامت شروع شده است، فعالان طرح امران سلامت با حضور در محل های شلوغ و پرتردد و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود نسبت به هوشیار کردن مردم و خدمت رسانی به آنها اقدام کرده اند.

وی بیان کرد: در طول چهار روز نخست طرح، 624 نفرروز از آمران سلامت در قالب 297 نفرروز از خواهران و 327 نفرروز از برادران به هم استانی ها خدمت رسانی کرده اند.

سنجربگی افزود: آمران سلامت در راستای اجرای این طرح 7 هزار و 99 ماسک در بین افرادی که ماسک نداشتند، توزیع کرده و آنها را به است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 624 نفرروز «آمران سلامت» در همدان

فعالیت 624 نفرروز «آمران سلامت» در همدان