مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-29سياسي

نخستین دوره طرح ولایت استانی در خراسان شمالی آغاز شد


مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار بجنورد گفت: نخستین دوره طرح ولایت استانی در خراسان شمالی با شرکت 130 نفر و با حضور اساتید برجسته آغاز شد.

- امین درتومی در گفتگو با مهر از آغاز برگزاری دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در قالب طرح ولایت در خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: این دوره شامل 6 مبحث بنیادین بوده و به صورت مبسوط با همکاری مؤسسه پژوهشی امام خمینی (ره) برای نخستین بار در خراسان شمالی به صورت استانی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار بجنورد با بیان اینکه این دوره برای شش ماهه دوم سال 99 برنامه ریزی شده، اعلام کرد: کلاس های آموزشی از امروز پنج شنبه 8 آبان ماه جاری با حضور اساتید برجسته از قم آغاز می شود و تا پایان سال، هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.

وی محتوای آموزشی این دوره را مباحث منتشر شده توسط انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دانست و افزود: مباحث در قالب 6 جلد کتاب مدون به ترتیب شامل معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست تهیه و توسط نشر مذکور منتشر شده است.

درتومی از ثبت نام 400 داوطلب و فراگیر در این دوره خبر داد و بیان داشت: پس از مصاحبه از افراد ثبت نام شده هم اکنون 130 جوان فعال فرهنگی و اثرگذار در این دوره شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره طرح ولایت استانی در خراسان شمالی آغاز شد

نخستین دوره طرح ولایت استانی در خراسان شمالی آغاز شد