مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-29ورزشي

جسارت به ساحت نورانی پیامبر(ص) اهانت به تمامی ادیان الهی است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هرگونه جسارت به ساحت نورانی پیامبر (ص) اهانت به تمامی ادیان الهی است، گفت:این گستاخی همچون لکه ننگی بر پیشانی دولت فرانسه می ماند.

- زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هرگونه جسارت به ساحت نورانی پیامبر (ص) اهانت به تمامی ادیان الهی است، گفت:این گستاخی همچون لکه ننگی بر پیشانی دولت فرانسه می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر پنجشنبه به مناسبت روز 13 آبان در محل مزار شهدای پایین، با بیان اینکه دشمن با نقشه های فراوان در تلاش است دانش آموزان را از اهداف انقلاب جدا کند، گفت: جوانان باید بصیرت خود را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا همین دانش آموزان ادامه دهنده راه شهیدان هستند، اظهار کرد: جوانان باید با توطئه های دشمنان به خوبی آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه دانش آموزان در تمامی عرصه ها از جمله علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی باید فعال باشند، تاکید کرد: جوانان باید برای تزکیه نفس تلاش کنند.

خاتمی با بیان اینکه امروز عرصه جنگ، عرصه مبارزه فرهنگی است، ابراز کرد: دانش آموزان پرچم داران این نهضت هستند و این انقلاب به دست این دانش آموزان ادامه تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت به ساحت نورانی پیامبر(ص) اهانت به تمامی ادیان الهی است

جسارت به ساحت نورانی پیامبر(ص) اهانت به تمامی ادیان الهی است