مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-29اجتماعي

رودخانه کرج در خطر مرگ


میزان تخصیص در نظر گرفته شده به عنوان حقابه زیست محیطی رودخانه کرج، براساس نتایج مطالعات وزارت نیرو بوده که این میزان تخصیص برای حفظ کیفیت و شرایط زیست محیطی رودخانه مطلوب نبوده و مورد تأیید محیط زیست نیست.

- ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: میزان تخصیص در نظر گرفته شده به عنوان حقابه زیست محیطی رودخانه کرج، براساس نتایج مطالعات وزارت نیرو بوده که این میزان تخصیص برای حفظ کیفیت و شرایط زیست محیطی رودخانه مطلوب نبوده و مورد تأیید محیط زیست نیست.

فردین حکیمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص طرح انتقال تونلی آب سد کرج به تهران، گفت: رودخانه کرج به عنوان یکی از رودخانه های مهم حفاظت شده کشور بوده که علاوه بر تامین آب شرب، به لحاظ زیستگاهی نیز دارای اهمیت ویژه بوده و به عنوان زیستگاه اصلی ماهی قزل آلای خال قرمز(گونه حمایت شده) تلقی می شود لذا تامین حقابه زیست محیطی برای حیات طبیعی رودخانه و آبزیان، کاملاً ضروری است.

حکیمی افزود: میزان تخصیص در نظر گرفته شده به عنوان حقابه زیست محیطی رودخانه کرج، براساس نتایج مطالعات وزارت نیرو بوده که این میزان تخصیص برای حفظ کیفیت و شرایط زیست محیطی رودخانه مطلوب نبوده و مورد تایید محیط زیست نیست لذا تاکید محیط زیست، تخصیص حقابه زیست محیطی بر اساس نتایج مطالعات انجام شده که تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه کرج در خطر مرگ

رودخانه کرج در خطر مرگ