مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-29اقتصادي

مقررات نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر بازنگری شد / خروج کالاهای مستعد خطر


مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پس از حادثه انفجار در بندر بیروت، در نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر تجاری کشور بازنگری شد و موارد و کالاهای مستعد خطر را از این بنادر خارج کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد راستاد با اشاره به اینکه حمل و نقل کالاهای خطرناک جز مواردی است که در فرایند تجارت بین المللی همواره از طریق دریاها جابجا می شوند و در بنادر نیز محل های خاصی برای نگهداری آنها وجود دارد افزود: در بنادر تجاری کشور، این کالاها از نظر ساختار و نحوه نگهداری به نحوی نگهداری می شوند که حداقل ماندگاری را داشته باشند و با توجه به ریسک آنها، از توقف کالاهای دارای ریسک بالا جلوگیری می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در مقررات و تدابیر نگهداری این کالاها، سایت های اختصاصی نگهداری کالاهای خطرناک و نگهداری در حداقل زمان ممکن و تعیین تکلیف سریع کالاهایی که الزاماً باید ماندگاری بیشتری در بنادر داشته باشند بازنگری شده و زمینه بروز حادثه ای نظیر انفجار بندر بیروت در بنادر کشور وجود ندارد.

وی همچنین از ارزیابی مداوم کالاهای دارای ریسک نگهداری در بنادر تجاری کشور خبر داد و گفت: در حوادث اخیر به طور خاص روی کالاهایی که دارای قابلیت انفجار دارند تمرکز کردیم و مواردی که قابلیت انفجار داشت را نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر بازنگری شد / خروج کالاهای مستعد خطر

مقررات نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر بازنگری شد / خروج کالاهای مستعد خطر