مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-29سياسي

بیانیـه شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامی به منـاسـبت هفتـه وحـدت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وجود نبیّ مکرّم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منـاسـبت هفتـه وحـدت 1399 بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وجود نبیّ مکرّم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، بزرگترین مایه ی وحدت در همه ی ادوار اسلامی بوده است و امروز هم می تواند باشد.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) 1368/07/24 ایام با شکوه میلاد نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم بشارت بخش عالمیان برای ورود به دوران باشکوه و بالندگی ایمان و اهل ایمان در جهان است.

با نگاهی به آموزه های الهی در قرآن و سیره پیامبر اعظم و اولیاء خدا و تجارب تاریخی این حقیقت را در می یابیم که امت اسلام برای حفظ و بقاء خود و برای بازیابی عظمت و اقتدار خویش یک راه بیشتر ندارد و آن اعتصام به حبل الهی و پرهیز از تفرقه و محور قرار دادن آیه شری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیـه شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامی به منـاسـبت هفتـه وحـدت

بیانیـه شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامی به منـاسـبت هفتـه وحـدت