مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-29اقتصادي

اجرای مرحله سوم کمک مومنانه در همدان/ توزیع 1000 بسته معیشتی در نهاوند


مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از توزیع 1000 بسته معیشتی در نهاوند خبر داد و گفت: در مراحل قبل از رزمایش مومنانه، سپاه استان با همراهی مردم 50 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرد که 80 درصد کمک ها مردمی بود.

- علی قره باغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای مرحله سوم ، در استان نیز این قرارگاه شکل گرفته و مرحله سوم آن اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره با اینکه روز دوشنبه این هفته جلساتی با فرماندهان نواحی داشتیم که فرمانده استان و چند معاونت حضور داشتند گفت: در این جلسه روش کار به شهرستان ها ابلاغ شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از توزیع یک هزار بسته معیشتی در شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: روز سه شنبه یک مرحله از کمک ها در نهاوند انجام شد.

وی تاکید کرد: در این مرحله از رزمایش بیشتر هدف، توزیع بسته های معیشتی نیست و کمک به سیستم درمانی، نظافت و ضدعفونی مراکز درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان و آموزش خانواده ها در رعایت پروتکل هاست.

قره باغی گفت: قرار شد نواحی کارگروه ها و هیات های اندیشه ورز را با رعایت پروتکل ها تشکیل دهند و راهکارهای مقابله با عنوان کرد: کمک به تامین اقلام آموزشی دانش آموزان محروم نیز در دستور کار این مرحله از رزمایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله سوم کمک مومنانه در همدان/ توزیع 1000 بسته معیشتی در نهاوند

اجرای مرحله سوم کمک مومنانه در همدان/ توزیع 1000 بسته معیشتی در نهاوند