مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-29اقتصادي

صادرات مرکبات غیراستاندارد ممنوع است


استاندار مازندران با تاکید بر رعایت کیفیت مرکبات برای صادرات گفت: صادرات مرکبات فاقد استاندارد و خارج از زمان تعیین شده ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی با بیان اینکه باید تصمیمات لازم برای صادرات مرکبات باکیفیت اتخاذ شود، افزود: صادرات مرکبات فاقد استاندارد و خارج از زمان تعیین شده ممنوع است.

وی با عنوان اینکه کمیته ها و کارگروه های کارشناسی در خصوص کیفیت و قیمت مرکبات تشکیل شده است، افزود: خوشبختانه امسال به نسبت سال های گذشته؛ نرخ مناسبی برای این محصول در استان در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: یکی از تهدیدهای این بخش که قبلاً به مردم اطلاع رسانی کردیم؛ این است که به دلیل عدم احساس امنیتی که باغداران در ثبات قیمت داشتند سعی می کردند زودتر از موعد، محصول خود را به فروش برسانند که این مورد روی عرضه و تقاضا و قیمت محصولات اثر می گذاشت وخوشبختانه این آگاهی رسانی تا حدودی به هدفی که در این موضوع داشتیم کمک کرده است.

حسین زادگان یادآور شد: مرکبات یکی از ظرفیت های راهبردی استان در حوزه کشاورزی است و رونق و توسعه صادراتی آن به حمایت تمامی دستگاه ها از جمله رسانه ها نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات مرکبات غیراستاندارد ممنوع است

صادرات مرکبات غیراستاندارد ممنوع است